Satoru350
- Report inappropriate comments
Esse jogo é bonito d+ porem não é totalmente realista, tem disparos que são impossiveis, munição HE ricochete, munição atravessa o inimigo como se não fosse nada, isso tirando os bugs, porem da pra se divertir
0 pessoas acharam esta avaliação útil.
Marcello Vidal
- Report inappropriate comments
for real? this game is sucks, like, you get angry, meet toxic peolple, play against cheaters, and other things... BUT! if you have friends, and they play CS2, its so fucking good, every moment turns into a good moment, every. single. moment. if you dont have friends, make friends, its not too hard (i think) go play CS2 and have some fun, call your friends and go.
8 pessoas acharam esta avaliação útil.
Doom Guy
- Report inappropriate comments
é um jogo extremamente bom e divertido, amei jogar e vou continuar a unica parte ruim é a dificuldade no inicio mas de resto é ótimo
1 pessoas acharam esta avaliação útil.